• Gratis frakt ved kjøp over 5000 kr
  • Landsdekkende service
  • Vi hjelper deg gjerne på 800 800 15

Promesso

Skjermfeil

Skjermen fryser.

Skjermen på din Promesso reagerer tregt eller reagerer ikke i det hele tatt. Det beste er å starte kaffemaskinen på nytt. Vi hjelper deg gjerne videre.

Løs problemet i 1 trinn.

Trinn 1

Start kaffemaskinen på nytt

Trekk ut støpselet fra stikkontakten og vent i ti sekunder før du setter det tilbake. Vent til maskinen er blitt varm (dette tar omtrent 15 minutter) og nyt kaffen din!

Fortsetter feilen?

Hvis feilen ikke forsvinner eller kommer tilbake innen en dag, er det sannsynligvis noe annet som er galt. Rapporter feilen din via feilskjemaet eller ring oss på telefonnummeret 030 2977000.

Sørg for å ha feilkoden og maskinnummeret ditt tilgjengelig. Maskinnummeret finner du på innsiden av Promesso-maskinen din.

TIPS! Slik unngår du skjermfeil

For å forhindre skjermfeil, anbefaler vi å rengjøre skjermen en gang i uken. Slå av Promesso-maskinen med bryteren på innsiden av døren, og tørk av skjermen med en tørr klut. Deretter slår du på kaffemaskinen igjen.