• Gratis frakt ved kjøp over 5000 kr
  • Landsdekkende service
  • Vi hjelper deg gjerne på 800 800 15

Ofte stilte spørsmål

Få svar på de vanligste spørsmålene

Hvordan registrerer jeg meg i nettbutikken?

Du kan handle og legge produkter i handlekurven i nettbutikken vår, også selv om du ikke er registrert som kunde. I kassen registrerer du deg ganske enkelt som ny kunde. Hvis du allerede er kunde, men ikke har brukt nettbutikken før, kan du legge inn e-posten din på innloggingssiden på høyre side, så vil du motta en aktiverings-e-post.

Når får jeg varene mine?

Varer bestilt i nettbutikken vår, levering innen 3-4 virkedager. Vi leverer imidlertid ikke frossenvarer på mandager.

Må jeg betale gebyr?

Bestillinger over 5000 kr ekskl. moms leveres fraktfritt. Bestillinger under 5000 kr ekskl. moms er underlagt et gebyr på 500 kr ekskl. moms.

Hvordan finner jeg favorittvarene mine raskt?

Etter at du har logget inn, velger du «Mine favoritter» i toppmenyen til høyre. På denne siden kan du raskt legge favorittproduktene dine rett i handlekurven – så kan du raskt fullføre kjøpet. Hvis du vil legge til nye produkter i favorittlisten, trykker du bare på «hjertet» ved siden av hvert produkt i kategorioversiktene. Vær oppmerksom på at du må være logget inn for å legge til i favorittlisten.

Hvordan finner jeg de tidligere bestillingene mine?

Etter at du har logget inn, velger du «Mine bestillinger» i toppmenyen til høyre. På denne siden kan du se alle de tidligere bestillingene du har gjort i nettbutikken. Du kan også legge til en tidligere bestilling i handlekurven for enkel og rask handel. Vær oppmerksom på at utgåtte produkter fortsatt kan ses i tidligere bestillinger, men de kan ikke bestilles på nytt – du får et alternativ i stedet for.

Hvilke varer kan jeg bestille?

I nettbutikken vår kan du bestille alle våre kjente kvalitetskaffer, Pickwick-te og et bredt utvalg av tilbehøret vårt. Er du tilknyttet en avtale? Da kan du bare handle de produktene som inngår i avtalen.

Hvordan endrer jeg en sendt bestilling?

Hvis du ønsker å endre en bestilling bestilt via nettbutikken vår, må du ringe salgsavdelingen samme dag på telefon: 800 800 15

Hvordan får jeg flere pålogginger til nettbutikken deres?

Hvis du ønsker flere pålogginger til samme konto, må du kontakte salgsavdelingen vår på telefon: 800 800 15. Vær oppmerksom på at det ikke er mulig å bruke samme e-postadresse for flere forskjellige kontoer.

Hvordan endrer jeg passordet mitt?

Etter at du har logget inn, velger du «Mine detaljer» i toppmenyen til høyre. På denne siden kan du endre de personlige innstillingene dine, som passord, navn, telefon og kjønn.

Hvordan endrer jeg bedriftsopplysningene mine?

Etter at du har logget inn, velger du «Mine bedriftsinformasjon» i toppmenyen til høyre. På denne siden kan du be om å få endret bedriftsopplysninger samt endre og legge til nye leveringsadresser. Når salgsavdelingen vår har godkjent endringen, vil du kunne se endringen direkte i nettbutikken. Dette kan ta opptil 48 timer.

Hva hvis jeg har glemt passordet mitt?

Hvis du har glemt passordet ditt, kan du benytte denne siden: Glemt adgangskode. En ny kode vil bli sendt til den tilknyttede e-postadressen.

Hva hvis jeg har glemt brukernavnet mitt?

Brukernavnet ditt er alltid e-postadressen din. Hvis du har glemt hvilken e-postadresse du bruker, må du kontakte salgsavdelingen på telefon: 800 800 15.

Jeg ønsker en annen leveringsadresse for én enkelt bestilling?

Hvis du ønsker at bestillingen din skal leveres til en annen adresse én enkelt gang, kan dette gjøres i kassen. Du velger bare «Brug anden leveringsadresse» på betalingssiden. Vær oppmerksom på at den valgte leveringsadressen ikke lagres i systemet og er derfor bare for denne ene bestillingen.

Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt?

Hvis du ikke fikk svar på det du lurte på, kan du kontakte kundeservice på telefon: 800 800 15. Hvis du har spørsmål angående service, kan du kontakte servicesenteret vårt her. Du kan også komme i kontakt med en av kaffekonsulentene våre eller få råd om maskiner